Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2012

Singgah Perkena Mee Udang @ Sabak Bernam

Hari ni aku kena pergi sungai besar, sabak bernam untuk selesaikan satu tiket berkenaan rak server bunyi bising. 2 jam juga la aku bawa keta ni. Apa-apa pun.... Lepas tu apa lagi. Mengular la perkena mee udang kat sini. Maklum la dekat dengan pantai dan perkampungan nelayan. Sepinggan RM5.50 dan Neskepe O Ais RM1.30.Sempoi punya sambil makan dengan si meow dan angin sepoi2 bahasa. Hehehehe

Atena Slim Jim baru.

Atena slim jim dengan handy budak kecik jenis tyt.

Handy radio baru aku.

2 hari lepas aku selamber je beli handy jenis TYT walaupun tak ada duit sangat. Hahah. Jenama china dan cuma harga rm260 sahaja. Ok laa. Untuk newbie macam aku ni. :)

Trip ke Tanjung Piai

Kali pertama terpaksa tukar spoket sendiri. :)

MyAlza MAOC 1159

Aku dah daftar sebagai ahli kelab myalza. Hehehhe