Monday, February 27, 2012

Singgah Perkena Mee Udang @ Sabak Bernam

Hari ni aku kena pergi sungai besar, sabak bernam untuk selesaikan satu tiket berkenaan rak server bunyi bising. 2 jam juga la aku bawa keta ni. Apa-apa pun.... Lepas tu apa lagi. Mengular la perkena mee udang kat sini. Maklum la dekat dengan pantai dan perkampungan nelayan.

Sepinggan RM5.50 dan Neskepe O Ais RM1.30.

Sempoi punya sambil makan dengan si meow dan angin sepoi2 bahasa. Hehehehe

Thursday, February 23, 2012

Atena Slim Jim baru.

Atena slim jim dengan handy budak kecik jenis tyt.

Thursday, February 16, 2012

Handy radio baru aku.

2 hari lepas aku selamber je beli handy jenis TYT walaupun tak ada duit sangat. Hahah. Jenama china dan cuma harga rm260 sahaja. Ok laa. Untuk newbie macam aku ni. :)

Saturday, February 4, 2012

Trip ke Tanjung Piai

Kali pertama terpaksa tukar spoket sendiri. :)

Friday, February 3, 2012

MyAlza MAOC 1159

Aku dah daftar sebagai ahli kelab myalza. Hehehhe