Singgah Perkena Mee Udang @ Sabak Bernam

/ Monday, February 27, 2012 /

Hari ni aku kena pergi sungai besar, sabak bernam untuk selesaikan satu tiket berkenaan rak server bunyi bising. 2 jam juga la aku bawa keta ni. Apa-apa pun.... Lepas tu apa lagi. Mengular la perkena mee udang kat sini. Maklum la dekat dengan pantai dan perkampungan nelayan.

Sepinggan RM5.50 dan Neskepe O Ais RM1.30.

Sempoi punya sambil makan dengan si meow dan angin sepoi2 bahasa. Hehehehe

Atena Slim Jim baru.

/ Thursday, February 23, 2012 /

Atena slim jim dengan handy budak kecik jenis tyt.

Handy radio baru aku.

/ Thursday, February 16, 2012 /

2 hari lepas aku selamber je beli handy jenis TYT walaupun tak ada duit sangat. Hahah. Jenama china dan cuma harga rm260 sahaja. Ok laa. Untuk newbie macam aku ni. :)

Trip ke Tanjung Piai

/ Saturday, February 4, 2012 /

Kali pertama terpaksa tukar spoket sendiri. :)

MyAlza MAOC 1159

/ Friday, February 3, 2012 /
Aku dah daftar sebagai ahli kelab myalza. Hehehhe
 
Copyright © 2010 Budak Belemoih™, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger