Hari-hari yang Bosan @ OCBC-Cyberjaya

/ Tuesday, March 27, 2012 /

Hari ni dah masuk hari ke 6 aku terpaksa bekerja di e2 Power Sdn @ OCBC Cyberjaya ni dengan penuh kebosanan. Hahaha. Mana tahan woo kalau kerja tak ada geng. Nak ajak melepak pun tak boleh. Apa tah lagi nak ajak berborak. Kerja tetap kena kerja, kalau tak kerja macam mana nak bayar hutang yang berlambak tu. Hahahaha.

10 comments:

Anonymous on: Friday, June 21, 2013 at 3:48:00 PM GMT+8 said...

Salam..

Keje kt e2power lg ke?

{ Budak Belemoih } on: Saturday, June 22, 2013 at 12:51:00 PM GMT+8 said...

W,salam.

Vendor ja masa ni. Keja sana jugak ka bro?

Anonymous on: Friday, July 5, 2013 at 5:12:00 PM GMT+8 said...

Takda,baru dpt offer sana.saja nk tanya environment

{ بودق بيلايمواه } on: Friday, July 5, 2013 at 5:30:00 PM GMT+8 said...

Ok la...tapi bosan sangat kalau geng takdak..hahaha. merasa sehari tu macam lambat sangat nak habis.

OCBC ni kerja stress jugakkk. tp boleh laaaa....hahaha

Anonymous on: Wednesday, July 10, 2013 at 4:19:00 PM GMT+8 said...

stress ka?haha.. takpa la, offer pn dh accept..

{ بودق بيلايمواه } on: Wednesday, July 10, 2013 at 4:22:00 PM GMT+8 said...

takpa bro..biasa la tu. dapat geng pandai la ular...kah kah kah..

Anonymous on: Wednesday, July 10, 2013 at 4:34:00 PM GMT+8 said...

haha,betul2...mana2 tempat pn sama..

Anonymous on: Sunday, December 15, 2013 at 2:11:00 AM GMT+8 said...

Tau tak macam mana nak minta kerja kt e2 ni? Boleh kongsikan link website e2?

{ بودق بيلايمواه } on: Monday, December 16, 2013 at 8:43:00 AM GMT+8 said...

tak tahu la bro...saya vendor ja sana..kalau tak silap e2 ni bawah OCBC..

{ بودق بيلايمواه } on: Monday, December 16, 2013 at 8:43:00 AM GMT+8 said...

saya dah tak kerja situ... :P

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Budak Belemoih™, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger