Ijazah Tamat PSSCM 2001

/ Thursday, April 19, 2012 /
Tak tau pasai apa. Rajin pulak aku malam ni. Saja dok pi kemaih kotak gambaq lama-lama ni. Terjumpa pulak gambaq ni. Fuh!! Memang tak sangka pulak ada lagi gambaq ni. Ingatkan hilang pi mana dah. Ni ja lah satu-satunya gambaq aku dengan Arwah Pak Ak dan Arwah Mak Tam ( dok tungkat dagu kat belakang nuuuhh ) yang dalam simpanan aku. Maklum la..waktu tu kalau ada kamera pakai kotak pun dah kira hebat dah. Lagi-lagi aku masa tu budak sekolah lagi. Hehehe. Rasanya ni aku ambil dari tuan empunya kamera sebab ada muka aku. Hak cipta terpelihara. Hahahah.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Budak Belemoih™, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger