Ujian Pegawai Teknologi Maklumat F41

/ Monday, April 30, 2012 /
Alhamdullilah. Baru selesai aku menduduki ujian PHP, MySQL dan CakePHP kat Putrajaya tadi. Mula-mula melangkah masuk dalam dewan ujian tu rasa santai lak aku. Tak tau kenapa, mungkin dah biasa dah kot. Hehehe.

Yang tak syoknya, ramai-ramai orang yang datang, semua bawa buku rujukan sendiri. Aku saja yang tak bawa apa-apa. Hahaha. Pen pun pinjam dengan pengawas ujian. Teruk betoi. Hahaha.

Ujian ni yang datang lebih kurang 20 orang dan hanya 4 orang saja lelaki.
Apa yang syoknya, aku orang pertama keluar dan habis 15 minit awal. Hahaha. Semua dalam 14 helaian jawapan aku.

InsyaAllah. Ada rezeki..ada la tu. :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Budak Belemoih™, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger