Friday, April 29, 2016

Masak - Masak

Alamak..lupa nak ambil gambar mee... kekeke

Thursday, April 28, 2016

Jual Helmet TSR

Jual halmet TSR aku sebab dah ketat. Lagi pun nak tukar halmet baru...hehe.

Ada brother dari Klang datang COD dekat Putrajaya.

RM150 jaa...

Monday, April 18, 2016

Kotor & Berbau Hanyir

Air buah apple berbau hanyir...cawan pun kotor...aduuh.

Makanan pun tak sedap, pinggan kotor.. Banyak gerai macam ni. Kotor, tak rasa nak cuci ker? Alahai..terus "blacklist" kedai ni...

Friday, April 15, 2016

Tayar Terguris, Hati Terhiris.

Mengalamun tengok orang, masuk petak pam minyak kat Petronas terlanggar bucu tembok pum tu.

Ahamdullilah tak bocor. Cuma risau ja bawa kereta ni....

Sunday, April 10, 2016

Pasang Ekby Alex

Edisi rak LCD TV kompak.  Ni belum 100% siap lagi. Sambung hari lain, penat sangat pulak. Hehehe

DIY - Naikan 1.5 inci lantai bawah meja dapur untuk buat kabinet dapur.

Pergh..penat juga. DIY ja...jimat dan berpeluh.