Thursday, December 8, 2011
Hotel Cotaage Rose, Kulai, Johor
Semalam aku tidur di hotel ni. Hotel murah ja syarikat aku bagi. Tapi tak kisah la daripada tidur merempat. Dengar cerita projek kali ini tidak menguntungkan. Kononya tersalah bagi harga dalam kontrak. Tak tau la ceq. Ni antara beberapa gambar yang di ambil sekitar hotel tersebut.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Hari ni baru lepas tukar minyak enjin dan penapisnya. Buat sendiri ja kat rumah. Sebab minyak yang aku pakai ni takda jual kat kedai motor. ...
-
Hari ni dah masuk hari ke 6 aku terpaksa bekerja di e2 Power Sdn @ OCBC Cyberjaya ni dengan penuh kebosanan. Hahaha. Mana tahan woo kalau ke...
-
Dah lama aku nak buat projek ni. Lepas ja bangun pagi tadi. Bosan yang amat melanda diri. Aku saja-saja la nak jejalan ke pasar lam...
0 comments:
Post a Comment