Tuesday, December 6, 2011
Outstation ke Senai,Johor
Alahai, malas betul la aku nak ke johor besok. Bukan sekajap. Tapi selama seminggu. Apa boleh buat. Kalau tak kerja nanti takdak duit. Tak boleh bayar loan lak. Hahahah.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Minyak enjin jenis diesel untuk Yamaha 135LC.
Hari ni baru lepas tukar minyak enjin dan penapisnya. Buat sendiri ja kat rumah. Sebab minyak yang aku pakai ni takda jual kat kedai motor. ...
Hari-hari yang Bosan @ OCBC-Cyberjaya
Hari ni dah masuk hari ke 6 aku terpaksa bekerja di e2 Power Sdn @ OCBC Cyberjaya ni dengan penuh kebosanan. Hahaha. Mana tahan woo kalau ke...
DIY Pengecas Telefon Di Yamaha 135LC Ku.
Dah lama aku nak buat projek ni. Lepas ja bangun pagi tadi. Bosan yang amat melanda diri. Aku saja-saja la nak jejalan ke pasar lam...
0 comments:
Post a Comment