Masa balik dari Bentong - Raub - Bukit Freser - Kuala Kubu Baru - Rawang - KL dari Sungai Perting. Sempat lagi singgah kedai baju beli jacket. Dayat dan bini dia sempat juga ambil seorang sehelai jaket. Maklum la....perjalanan seterusnya kami minggu depan nak ke Cameron Highland. Heheheh ;)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Hari ni baru lepas tukar minyak enjin dan penapisnya. Buat sendiri ja kat rumah. Sebab minyak yang aku pakai ni takda jual kat kedai motor. ...
-
Hari ni dah masuk hari ke 6 aku terpaksa bekerja di e2 Power Sdn @ OCBC Cyberjaya ni dengan penuh kebosanan. Hahaha. Mana tahan woo kalau ke...
-
Dah lama aku nak buat projek ni. Lepas ja bangun pagi tadi. Bosan yang amat melanda diri. Aku saja-saja la nak jejalan ke pasar lam...
0 comments:
Post a Comment