Wednesday, April 18, 2012
Yamaha 135LC dan Duit....
Alahai..banyak betul duit nak pakai bulan depan. Tak dapat lagi duit gaji dah terasa duit tu dah habis. Macam-macam nak kena bayar. Boleh pulak roadtax dengan insuran motor mati bulan yang sama aku nak guna duit banyak. Pastu kena bayar habis lak tu loan motor. Parah wei..parahhh!!!..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Hari ni baru lepas tukar minyak enjin dan penapisnya. Buat sendiri ja kat rumah. Sebab minyak yang aku pakai ni takda jual kat kedai motor. ...
-
Hari ni dah masuk hari ke 6 aku terpaksa bekerja di e2 Power Sdn @ OCBC Cyberjaya ni dengan penuh kebosanan. Hahaha. Mana tahan woo kalau ke...
0 comments:
Post a Comment